Our Requirement

Our Requirement
this blog are 4 for pre-order item..u need 2 order 1st from us than we give the price 2 u & we process 4 u,2 make an order, u need 2 pay 2 us after confirm 2 buy the item,this process need 2 wait about 2days till 2 weeks depends on suppliers stock.All of these need ur patient.

Sunday 10 July 2011

GELANG POWER BALANCE

KAMI MENCARI RETAILER YANG BERMINAT UNTUK MENJADI PENGEDAR KAMI..

RETAILER PRICE LIST
500PCS - RM2450 -RM4.9
450PCS - RM2340 -RM5.2
400PCS - RM2160 -RM5.4
350PCS - RM1960 -RM5.6
300PCS - RM1740 -RM5.8
250PCS - RM1500 -RM6
200PCS - RM1240 -RM6.2
150PCS -RM990 -RM6.6
100PCS -RM680 -RM6.8
50PCS -RM360 -RM7.2
40PCS -RM304 -RM7.6
30PCS -RM243 -RM8.1
20PCS -RM178 -RM8.9
10PCS -RM120 -RM12

RETAILER PRICE LIST
50 pcs-RM15/pcs
40 pcs-RM20/pcs
30pcs-RM25/pcs
20pcs-RM30/pcs
10pcs-RM40/pcs
5pcs-RM60/pcs
1p
cs-RM80

Apakah Power Balance?
Power Balance adalah Prestasi Teknologi bertujuan untuk bekerja dengan bidang tenaga tubuh manusia. Dibuat oleh atlet untuk atlet, Power Balance merupakan kegemaran antara mereka yang keseimbangan, kekuatan dan fleksibiliti yang imperatif.

Bagaimanakah Power Balance Berfungsi?
Gelang Power Balance mengandungi dua hologram mylar diprogramkan untuk bertindak balas dengan aliran tenaga semulajadi tubuh.

Bagaimana Hologram Berfungsi?
Power Balance dibina pada prinsip meningkatkan aliran tenaga semulajadi tubuh, seperti konsep di balik pelbagai falsafah Timur. Hologram dibina di Power Balance Wristband bertujuan untuk bertindak balas dengan bidang tenaga alami dari tubuh manusia. Bahan mylar yang membentuk inti dari Power Balance Hologram telah tertanam dengan gelombang tenaga pada frekuensi tertentu. Para mylar yang dihasilkan akan bergema dan bekerja dengan aliran tenaga semulajadi tubuh anda untuk membantu membolehkan anda untuk tampil di terbaik dari kemampuan anda.

Apa Kata Pengguna Power Balance?
Manfaat teknologi prestasi Power Balance adalah dihargai oleh ribuan atlet elit di seluruh dunia. Puluhan ribu peminat Power Balance di seluruh dunia - dari atlet pro kepada orang-orang biasa - melaporkan memiliki kekuatan keseimbangan berpengalaman, luar biasa dan fleksibiliti ketika memakai Power Balance Wristband atau produk Power Balance.

Mengapa Power Balance Dihasilkan ?
Selama berabad-abad banyak orang - termasuk pengamal banyak falsafah Timur - telah berlatih kaedah yang berbeza berusaha untuk mengoptimumkan aliran tenaga semulajadi tubuh. Power Balance diciptakan sebagai kaedah yang mudah dan terjangkau bagi awam untuk menikmati. Penyelidikan Idea dan mengikuti cara untuk mengoptimumkan aliran tenaga tubuh bukanlah konsep baru. Ini telah ditempuh dengan pelbagai cara selama beratus-ratus tahun. Power Balance telah mencipta produk yang direka untuk merespon dengan aliran tenaga semulajadi tubuh anda dalam cara yang sederhana dan berpatutan.

Adakah Power Balance Menbuat Kita Kuat?
Power Balance tidak akan membuat anda lebih kuat dari anda, tetapi direka untuk membantu membuat anda sekuat anda harus dengan berinteraksi dengan aliran tenaga semulajadi tubuh anda.

Apa Kata Atlet Yang Menggunakan Power Balance?
Kami telah mendengar dari ratusan profesional kecergasan, jurulatih dan pelatih peribadi yang mengatakan bahawa mereka telah mengalami manfaat daripada Power Balance untuk diri mereka sendiri, pelanggan mereka dan pasukan.

Dimana / Bagaimana Power Balance Dibuat?
Para hologram diprogramkan di Amerika Syarikat. silikon ini / gelang neoprene yang dihasilkan di China.
Berapa Lama Ketahanan Power Balance?
Para hologram direka untuk bertahan selamanya.

Adakah Power Balance Berfungsi Untuk Semua Orang?
Walaupun kami telah menerima testimonial dan tanggapan dari seluruh dunia tentang bagaimana Power Balance telah membantu orang, tidak ada jaminan itu boleh bekerja untuk semua orang. Itulah sebabnya kami menawarkan jaminan, tidak ada-soalan-meminta wang kembali: Jika anda tidak puas hati, hanya kembali produk ini dalam masa 30 hari.

Apakah Ada Perbezaan Antara Setiap gelang Dan Kalung?
Tidak, itu hanyalah masalah keutamaan peribadi




4 comments:

  1. jika saya nak order macammane??

    ReplyDelete
  2. plz...sy btol2 berminat niy

    ReplyDelete
  3. nazin please email me ur email at gadgetbuddyz@gmail.com/pm me at my fb http://www.facebook.com/gadgetbuddyz
    tq

    ReplyDelete
  4. Masih blh order powerbalance dgn harga retailer ke...tlg email sy di pcxstation81@yahoo.com...urgent...thnx... (azman)

    ReplyDelete